پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204900
رئيس اداره صنعت معدن و تجارت کوهرنگ:
به زودي بزرگترين شهرک آب معدني در کوهرنگ راه‌اندازي مي‌شود
تاریخ انتشار : 1395/02/15 11:38:57
نمایش : 1786
رئيس اداره صنعت معدن و تجارت کوهرنگ گفت: رفع برخي موانع پيش روي به زودي بزرگ‌ترين شهرک صنعتي آب معدني در شهرک صنعتي شهرستان کوهرنگ راه‌اندازي مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهراب جمال‌پور، رئيس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با اشاره به نزديک بودن بزرگترين شهرک آب‌معدني کشور در کوهرنگ اظهار کرد: راه‌اندازي اين شرکت بعد از برجام اتفاق افتاد که ال سي اش در بانک عامل گشايش يافت.

وي با بيان اينکه خط توليد از ايتاليا و فرانسه خريداري شده است، افزود: در تلاش هستيم با دستگاه‌هاي اجرايي ذي‌ربط و خدمات‌رسان استان برخي موانع پيش‌ روي را رفع تا بتوانيم در آينده‌اي نزديک اين شهرک بسته‌بندي آب معدني را افتتاح کنيم.

مهندس جمال‌پور در بازديد از بزرگ‌ترين شهرک صنعتي آب معدني در اين شهرستان با بيان اينکه راه‌اندازي بزرگ‌ترين شهرک صنعتي آب معدني کشور يک مطالبه‌ از سوي مسئولان است، اظهار داشت: باتوجه به اهميت موضوع آب نگاه به صنايع وابسته به آن از جايگاه ويژه‌اي برخوردار مي‌باشد بر همين اساس اولويت‌بخشي عمليات پيشرفت بزرگ‌ترين شهرک بسته‌بندي آب معدني کشور در استان براي اين شرکت از حساسيت خاصي برخوردار است.
 
جمال‌پور ادامه داد: اين شهرک صنعتي داراي دو فاز بوده که مساحت فاز اول آن 43 هکتار است.
 
رئيس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: در حال حاضر واحدهاي صنعتي با سرمايه‌گذاري 200 ميليارد ريالي در اين شهرک مستقر يا در حال استقرار بوده و در نخستين گام بزرگترين و تخصصي‌ترين کارخانه آب معدني ايران با ظرفيت 220 هزار تن و اشتغا‌ل‌زايي بيش از 130 نفر و در گام‌هاي بعدي 3 کارخانه تخصصي آب معدني در فاز اول از اين شهرک تخصصي به بهره‌برداري مي‌رسد.
 
وي گفت: با توجه به فراهم شد زيرساخت‌ها اين شهرک صنعتي ظرفيت استقرار حداقل 56 واحد صنعتي بسته‌بندي آب معدني در مجموع 2 فاز را دارد که سرمايه‌گذاران مي‌توانند در اين شهرک صنعتي سرمايه‌گذاري کنند.
 
مهندس جمال‌پور تصريح کرد: در حال حاضر شهرک صنعتي کوهرنگ داراي زيرساخت‌هاي برق، گاز، روشنايي و سيستم تصفيه خانه فاضلاب مرکزي مي‌باشد و با راه‌اندازي پروژه انتقال آب تخصصي‌ترين شهرک صنعتي آب معدني ايران که با اعتباري بالغ‌بر 133 ميليارد ريال اجرايي شده قسمت اعظم زيرساخت‌هاي مورد نياز تکميل و توسط واحدهاي صنعتي قابل استفاده است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html